FAQ!
Of je nou wilt weten hoe laat je terug bent, waar je op kunt stappen of wat er gebeurt als een busrit gecanceld wordt – hier vind je alle antwoorden.
Mijn opstapplaats staat er niet bij. Kan ik een andere aanvragen?
Ja, dat kan! Onderaan de pagina van het evenement vind je een formulier waarmee je een alternatieve opstapplaats kunt aanvragen. We bekijken dan of we dit kunnen inplannen.
Zit ik altijd met mijn vrienden in de bus?
Zeker! Als jullie tickets kopen voor dezelfde bus, zitten jullie gewoon samen. Bij de meeste evenementen rijdt er slechts één bus, dus hoef je je daar meestal geen zorgen over te maken.
Is er nog plek vrij in de bus?
Zolang je tickets kunt kopen via het ticketsysteem, zijn er nog plekken beschikbaar. Het systeem voorkomt automatisch dat er te veel tickets worden verkocht.
Ik heb besloten om niet meer mee te gaan. Wat nu?
Op dit moment werken we aan een eenvoudige oplossing via Paylogic om je ticket door te verkopen. Zodra we dit hebben uitgezocht, plaatsen we hier meer informatie. Houd onze FAQ of socials in de gaten!
De bus is uitverkocht, maar ik wil graag mee. Wat kan ik doen?
Stuur ons even een berichtje via WhatsApp! Onze contactgegevens vind je op de contactpagina. We laten het je weten als er alsnog een plekje vrijkomt.
Kan ik bustickets tijdelijk reserveren?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Bustickets kunnen alleen direct worden gekocht en worden niet tijdelijk vastgehouden.
Mag ik drank meenemen in de bus?
Ja, dat mag. In de bus worden ook vaak gekoelde drankjes verkocht, maar zelf meenemen mag ook altijd – mits het geen glaswerk is, en de rommel opgeruimd wordt.
Wanneer krijg ik meer info over de vertrektijden?
De definitieve vertrektijden en opstaplocaties ontvang je enkele dagen voor het evenement per e-mail.
Wanneer wordt de WhatsApp groep aangemaakt?
De WhatsApp groep wordt meestal in de week van de busreis (of eerder) aangemaakt. De uitnodiging voor deze groep ontvang je in je e-mail.